Seyran Park
Doğa Veteriner Kliniği
SON DAKİKA
Spor 18 Ağustos 2016 - 19:58 Yorum: 0

Del Valle: "3 puanı alıp döneceğiz"

Del Valle: '3 puanı alıp döneceğiz'

Süper Lig'in ilk haftasında yarın deplasmanda Adanaspor ile karşılaşacak olan Bursaspor, kente geldi. Yolculuk öncesi açıklamalarda bulunan Del Valle, takım içindeki arkadaşlığın ve uyumun üst düzey olduğunu belirterek, Adana'ya 3 puan parolasıyla gittiklerini söyledi.

Yeşil-beyazlı ekip, Spor Toto Süper Lig'in 2016-2017 sezonunun ilk maçında yarın saat 21.45'te Adanaspor ile karşılaşacak. 5 Ocak Fatih Terim Stadyumu'nda oynanacak müsabaka öncesi bugün saat 18.00'de özel uçakla Yenişehir Havaalanı'ndan Adana'ya hareket eden kafile 19.15 sıralarında kente iniş yaptı. Bursaspor kafilesini Adana'da az sayıdaki yeşil-beyazlı taraftar karşıladı. Daha sonra kamp yapacakları otele geçen kafile, maç saatini beklemeye başladı.

3 isim kafilede yok

Kafilede sakatlıkları bulunan Deniz Yılmaz, Emre Taşdemir ve Furkan Özçal yer almadı.

Bursaspor Başkanı Ali Ay ve yönetim kurulu üyeleri de kafilede yer aldı.

Ertuğrul: "Başarılı bir sezon geçirmek istiyoruz"

Yolculuk öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan genç defans oyuncusu Ertuğrul Ersoy, "Hem bizim için hem de ligde mücadele eden takımlar için inşallah hayırlı bir sezon olur. Başarılı bir sezon geçirmek istiyoruz. Takımımız iyi ve iyi çalışıyoruz. Sezona da galibiyetle başlamak istiyoruz. İnşallah istediğimiz gibi olur her şey" dedi.

Harun: "İnşallah 3 puanla döneriz"

Kaleci Harun Tekin ise, "Gayet iyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Herkes çok memnun. Yeni bir sezona başlıyoruz. İnşallah hayırlı bir sezon olur. Zor bir sezon olacak her zamanki gibi. Ligin yeni bir takımı ile karşılaşacağız. İnşallah 3 puanla döneriz oradan" diye konuştu.

Hedeflerinin Avrupa'ya gitmek olduğunu ifade eden Tekin, kaledeki rekabet için ise, "İyi bir rekabet ve arkadaşlığımız var. Bu da başarıyı sağlıyor" şeklinde konuştu.

Del Valle: "Birbirimizle çok uyumluyuz"

Kiralık olarak kadroya katılan Del Valle de, "Sezonun ilk karşılaşması. Zor olacağını biliyoruz ve her şeye şimdiden hazırlıklıyız. 3 puan parolasıyla gidiyoruz ve umarım onu da alıp döneceğiz. Özellikle kampın ilk gününden itibaren sahanın dışında da birbirimizle çok uyumluyuz. Saha içindeki çalışmalarımızı da üstüne koyarak ilerledik. Bunu da saha dışındaki arkadaşlığımızdan güç alarak yapmaya çalıştık. Son oynadığımız hazırlık karşılaşmasında da bunun örneğini gösterdik. Saha içinde de saha dışındaki bu arkadaşlığımızı yansıtabileceğimizi gösterdik diye düşünüyorum. Yarın ilk gerçek sahneyi alacağız. Yarınki karşılaşmadan başlayarak devamını getirebileceğimiz bir iyi performanslar serisi koymak istiyoruz sahaya" dedi.

Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı
İHA İhlas Haber Ajansı tarafından geçilen tüm Haberler, bu bölümde Malatya Güncel Haber editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Girilen Haberler alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.