Elazığ’da çatıda tehlikeli çalışma

Elazığ’da güvenlik önlemi almadan çalışan işçi kameraya yansıdı. Tehlikeli anlar cep telefonu kamerası ile kaydedildi.Elazığ’ın Abdullahpaşa Mahallesi’nde bir işçi, hiçbir güvenlik önlemi almadan 5 katlı bir binanın çatısında çalıştı. Vatandaşlar tarafınd
Elazığ’da güvenlik önlemi almadan çalışan işçi kameraya yansıdı. Tehlikeli anlar cep telefonu kamerası ile kaydedildi.
Elazığ’ın Abdullahpaşa Mahallesi’nde bir işçi, hiçbir güvenlik önlemi almadan 5 katlı bir binanın çatısında çalıştı. Vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde, işçinin metrelerce yüksekte tedbirsiz şekilde çalıştığı görüldü. O anlar yürekleri ağza getirdi.Elazığ’da çatıda tehlikeli çalışma
Elazığ’da çatıda tehlikeli çalışma