Bakan Uraloğlu, son olarak 21 Haziran sabahı 2 geminin daha bölgeden ayrıldığını, böylece savaşın başlamasından bu yana Türkiye sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden çıktığını bildirdi. Açıklamada, Hürmüz Boğazı ve Basra Kö
Bakan Uraloğlu, son olarak 21 Haziran sabahı 2 geminin daha bölgeden ayrıldığını, böylece savaşın başlamasından bu yana Türkiye sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden çıktığını bildirdi. Açıklamada, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 Türkiye vatandaşının görev yaptığı, bu gemilerden birinin ise Türkiye bayrağı taşıdığı ifade edildi. Uraloğlu, vatandaşların ve gemilerin güvenliği için gerekli tüm tedbirlerin alındığını ve sürecin titizlikle takip edildiğini belirtti. (İLKHA)