Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, RFS karşısında kendilerine yakışmayan bir sonuç aldıklarını söyledi.Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi’nin 2. haftasında deplasmanda karşılaştığı Letonya ekibi RFS ile 2-2 berabere kaldı. Maçının ard...
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, RFS karşısında kendilerine yakışmayan bir sonuç aldıklarını söyledi.
Galatasaray, UEFA Avrupa Ligi’nin 2. haftasında deplasmanda karşılaştığı Letonya ekibi RFS ile 2-2 berabere kaldı. Maçının ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, "Buradan üç puan alıp, yolumuza iki maç kazanarak devam etmek istiyorduk. Maça da bu şekilde başladık. Beklediğimiz gibi bir oyun oldu. Rakibimiz dörtlü savunmayla başlayıp beşe döndü. Burada daha çok üretmemiz gerekiyordu. Oyun içerisinde yüzde 75’e yakın top bizdeydi. Burada daha çok üretmemiz gereken yerler vardı. 1-0’da yine top bizde oldu. Rakip bekledi. 2-0’ı yakaladık yine top bizde oldu, rakip bekledi. Bunu oyun içerisinde birkaç kez daha yaşadı" diye konuştu.
"Kendi oyunumuzun altında kaldık"
Kendi oyunlarının altında kaldıklarını söyleyen Buruk, "Hava topları, ikinci toplar ve savunmada belki rakibimizi önemsememiz birinci golü yedirdi. Burada hem birinci topu hem oyun devamında savunma dörtlüsünün daralmasını doğru bir şekilde yapamadık. 2-1 devreye girdik. İkinci yarı rakibimizin bekleyeceğini biliyorduk. Top yine bizdeydi ve daha çok üretebilirdik ama devamında yine ikinci golü yedik. Burada yine savunmada bence doğru eşleşemedik ve ikinci golü yedik. Devamında yine beklediğimiz gibi rakip savunmada bekledi, biz üretmeye çalıştık. Değişiklikler yaptık ama değişikliklerin de çok oyuna etkisi olmadı. Biraz Barış’ın sağ beke geçmesi sağ bekten daha çok üretmemize, oradan Yunus ile beraber gelmemize neden oldu. Yunus maçın en iyilerinden biriydi. Onun altını tekrar çizeyim. Daha çok üretmemizi sağladı ama diğer yerlerden çok fazla üretemedik. Bireysel olarak üretemedik. Uzaktan şutla çözebilirdik, duran topla çözebilirdik. Hiç biriyle üçüncü golü bulamadık. Oyun içerisinde hakem oyunun yavaşlamasına müsaade etti.. Devamında da istediğimiz sonucu alamadık, üzgünüm. Bizden beklenti çok yüksek. Bu kadar önemli bir takımdan beklentinin yüksek olması normal. Kendi oyunumuzun birçok yerinde altında kaldık" şeklinde konuştu.
"Bize yakışmayan bir sonuç"
Karşılaşmada 2-0 öne geçip, çok rahat kazabilecekleri maçı yaşadıkları konsantrasyon eksiklikleriyle başaramadıklarını ifade eden sarı-kırmızılıların teknik direktörü, "Rakibi özellikle savunmada daha çok önemsememiz gereken yerler vardı ama bunu yapamadık. Bu anlamda üzgünüz. Taraftarımızdan ve ülkemizden özür diliyoruz. Bize yakışmayan bir sonuç. Çok rahat kazanabileceğimiz maçı, 2-0’a getirdiğimiz maçı zaman zaman yaşadığımız konsantrasyon eksiklikleri ile başaramadık. Bir avantajımız vardı. İlk maçı kazanmıştık. Bugün de buradan kazanıp yolumuza devam etmek istiyorduk. Onu başaramadık. Rakibimizi de tebrik etmek istiyorum. İyi mücadele ettiler. Kendi oyunları bu, iyi kapanan bir takım. İki gol atmamıza rağmen devamında bize cevap verdiler. Benim için de oyuncularım için de bu bize yakışmadı. Son dakika yediğimiz golle berabere kalmak biraz negatif olarak etkiliyor. O yükselen moralinizi biraz daha aşağıya çekebiliyor. Bu başka maç bizim için. Burada da aslında gol anlamında, gol yollarında sıkıntı yaşadınız mı derseniz, burada iki golü bulduk. Bunu korumamız gerekirdi. Hem korumamız hem arttırmamız gerekiyordu. Bence çok erken 2-1 olması, ikinci yarının başında da rakibimizin 2-2’yi yakalaması burada psikolojik olarak bizi biraz daha aşağı çekti. Bir önceki maçtan da bir hikaye vardı zaten" açıklamasında bulundu
"İki kaza yaşadık"
Kim oynarsa oynasın herkesin en iyisini yapmak zorunda olduğunu vurgulayan Okan Buruk sözlerine şöyle devam etti:
"Burada Davinson, Torreira, tabii ki onlar olduğunda da gol yeme ihtimaliniz var. Olmadıklarında da gol yeme olasılığınız var ama Galatasaray’ın kadrosu çok geniş. Çok önemli oyuncular var. Zaten çok önemli oyuncular olduğu için Galatasaray kadrosundalar. O yüzden kim girerse girsin, kim değişirse değişsin herkes en iyisini yapmak zorunda. Hala oyuncularıma çok güveniyorum. İki kaza yaptık, bunu affettirmek için hafta sonu oynayacağımız maçı sahamızda en yüksek şiddette, en yüksek istekle, en yüksek konsantrasyonla oynayacağız. Çok gol yedik, evet. Geçen sene çok az gol yiyen bir takımdık. Bu sene daha çok gol yedik. Son iki maça baktığımızda oyunu daha çok önemsememiz gerekiyor. Oyun içerisinde daha çok olmamamız gerekiyor. Savunma oyuncuları için de ilk iş savunma yapmak. Tabii ki oyun kuracağız, tabii ki hücuma katılacağız ama en doğru şey savunmacıların iyi bir savunma oyuncuları olduğunu bilmeleri. Savunma yapmaya odaklanmamız lazım. Takım savunmasına da yapmamız gerekiyor. Kasımpaşa maçında da şunu söyledim. İkinci yarı atak yapamadık. Doğru düzgün pozisyona giremedik ama savunma da yapamadık. Hiçbir zaman savunma takımı olmadık bu zamana kadar biliyorsunuz. Hep kendi oyunumuzu oynadık ama bugün oyun içerisinde de bence belli bölümlerde savunma ciddiyetimizin daha düşük olduğunu düşünüyorum. Bu da genel olarak çok fazla gol yememizi sağlıyor. Tamir edeceğiz."
Önde baskı yapan bir takım oldukları için arka tarafta risk alan bir takım olduklarını belirten Buruk, "Eşleşmelerde daha başarılı olmamız gerekirdi. Hava hakimiyetindeki gücümüzü bazı pozisyonlarda kullanamadık. Çabuk bozulduğumuz pozisyonlar oldu. Maçın en son bölümünde de yaptığımız değişikliklerle biraz da ofansif riskler aldık. Bizim oyunumuzun içerisinde bu var ama ilk yediğimiz golle mesela yine arkada üçüncü oyuncumuz içeri daha çok sıkışsaydı bu golü yemeyecektik" dedi.
"Şikayet edeceğimiz hiçbir şey yoktu"
Hava durumuyla ilgili bir sorun olmadığını, futbol oynamak için de güzel bir hava olduğunu aktaran sarı-kırmızılıların teknik direktörü, "Havayla ilgili problem yoktu. Futbol oynamak için güzel bir havaydı. Tabii ki tam bir stat atmosferi yaşayamıyorsunuz. İki tarafta tribün yok. Arada pist vardı, çok fazla stat atmosferi olmuyor ama çok güzel bir zemin vardı. Bence hem zemin hem de hava güzeldi. O yüzden oyuncularımızın bahane edeceği hiçbir şey yoktu. Golle başladık, 2-0’ı da yakaladık. Burada şikayet edeceğimiz hiçbir şey yoktu. Bugün bir şansızlık yaşadık. Bu da bizim hatamız. Onu en kısa zamanda düzelteceğiz" diyerek sözlerini tamamladı.
İHA İhlas Haber Ajansı tarafından geçilen tüm Haberler, bu bölümde Malatya Güncel Haber editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Girilen Haberler alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
Bu habere henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın!
Yasal Uyarı: Haber sitemizde yayınlanan yorumların yasal sorumluluğu tamamen yorumu yapan yazara aittir. Hakaret içeren, kişisel hakları ihlal eden, argo, küfür, tehdit ve nefret söylemi barındıran veya yasalara aykırı olan yorumlar editoryal onay sürecinde doğrudan elenecektir.
Afyonkarahisar’da Okul Sporları ‘Küçükler Kız-Erkek Basketbol Grup Müsabakaları’ 8 ilden 14 takımın katılımıyla başladı.Müsabakanın açılış seremonisi Prof. Dr. Veysel Eroğlu Spor Salonu’nda başladı. Organizasyona Afyonkarahisar, Ankara, Antalya, Burdur, E
Eskişehir’de motor sporları için antrenman sahası bulamadıkları için çevre illerdeki parkurlara gitmek zorunda kalan sporcular, yetkililerden sadece doğal bir etap ve çalışma alanı talep ediyor.Eskişehir’de motor sporlarına gönül veren profesyonel yarışçı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Kağıtspor Kulübü sporcuları, geçen hafta mücadele ettikleri ulusal ve uluslararası organizasyonlarda farklı branşlarda dereceler elde etti.Mavi-beyazlı kulübün sporcuları tekvando, judo, güreş, voleybol, karate ve okçuluk bra
Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Çamlıca Kemal Unakıtan Spor Salonu, geleceğin taekwondocularına ev sahipliği yapmaya devam ediyor.Gençlerin fiziksel ve zihinsel gelişimine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen taekwondo an
28-29 Mart 2026 tarihlerinde Ankara Eryaman TOHM Atletizm Pisti’nde düzenlenen Artun Talay U14 Atmalar Türkiye Kupası’nda Kayserili sporcular önemli başarılara imza attı.Artun Talay U14 Atmalar Türkiye Kupası’nda 2013 doğumlu kızlar kategorisinde mücadele
Bingöl’ün Kiğı ilçesinde düzenlenen masa tenisi turnuvası, Kaymakam Hüseyin Çamkerten’in ilk servisi atmasıyla başladı.Kiğı İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen masa tenisi turnuvası başladı. Turnuvaya katılan Kaymakam Hüseyin Çamkerten, i
13. Uluslararası Türkiye Açık Taekwondo Turnuvası’nın (Türkiye Open 2026) yedinci gününde Türk sporcular, 1 altın, 2 gümüş ve 2 bronz madalya olmak üzere toplam 5 madalya elde etti.Türkiye Taekwondo Federasyonu tarafından düzenlenen 13. Uluslararası Türki
Bursaspor, Mardin 1969 Spor maçı öncesi hazırlıklarına başladı.Bursaspor, Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 31. haftasında sahasında oynayacağı Mardin 1969 Spor karşılaşmasının hazırlıklarına başladı. Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirilen antrenma
İskoçya'da Müslümanlara yönelik saldırılar
Asılsız İddialara Karşı Basın Açıklaması: Hukuki Süreç Başlatılacak
03Rusya'da akaryakıt krizi büyüyor
04Ordu'da 1 kilogram metamfetamin ele geçirildi: 3 tutuklama
05Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki Ankara'ya geldi
06İngiltere'de başbakanlığın en büyük adayı Andy Burnham
07Bitlis'te yasa dışı avcılığa 146 bin lira ceza
Galatasaray A.ş.
Fenerbahçe A.ş.
Trabzonspor A.ş.
Beşi̇ktaş A.ş.
Rams Başakşehi̇r Futbol Kulübü
Göztepe A.ş.
Samsunspor A.ş.
Çaykur Ri̇zespor A.ş.
Tümosan Konyaspor
Kocaeli̇spor
Corendon Alanyaspor
Gazi̇antep Futbol Kulübü A.ş.
Kasimpaşa A.ş.
Natura Dünyasi Gençlerbi̇rli̇ği̇
İkas Eyüpspor
Hesap.com Antalyaspor
Zecorner Kayseri̇spor
Misirli.com.tr Fati̇h Karagümrük