Seyran Park
Doğa Veteriner Kliniği
SON DAKİKA
05:41 ABD üniversitelerindeki Filistin’e destek gösterileri ülke geneline yayılıy...05:36 Trump’a yönelik “sus payı” davasında tanıklar ifade verdi05:15 Mevsimlik tarım işçilerinin çalışma koşullarının iyileştirilmesine yönelik...02:43 Lokanta ve kafelerde KDV oranında değişiklik Resmi Gazete’de01:41 AFAD:"Erzincan’ın Tercan ilçesinde saat 01.30’da 4.1 büyüklüğünde deprem me...01:38 Pastanede oturan 2 kişiye silahlı saldırı: 1 ölü, 1 yaralı01:29 Ahlat’ta ‘Tarihe Damga Vuranlar Haluk Dursun’ anma programı düzenlendi01:13 Lokanta ve kafelerde yüzde 8 olan KDV, yüzde 10’a, yüzde 18 olan KDV, yüzde...01:02 Otomobil su kanalına uçtu: Öldüğü düşünülen sürücünün yüzerek kaçtığı ortay...00:59 THY Euroleague: Monaco: 93 - Fenerbahçe: 8800:56 Konya’da bir apartmanın 9’uncu katı alevlere teslim oldu00:54 Küçükçekmece’de bir kadın evinde ölü bulundu00:21 "14. Uluslararası Tarım, Orman ve İnsan Fotoğraf Yarışması"na başvurular ba...00:10 Çoruh Kültür Merkezinde Şiir Gecesi00:10 Bayburt’ta 2. İl Koordinasyon Toplantısı için toplanıldı00:09 Kemaliye’de 1 ev yandı00:09 Şoförlere trafik eğitimi verildi00:09 Erzincan’da helikopter ambulans donanımlarının tanıtıldığı bilgilendirme to...00:09 Bayburt’ta ’Eczane Teknisyenleri ve Teknikerleri Günü’ dolayısıyla etkinler...00:06 Bakan Tunç: "İsrail Dışişleri Bakanının, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyi...
Türkiye 01 Temmuz 2023 - 11:05 Yorum: 0

Bayram tatilini fırsat bilen vatandaşlar soluğu Kızılcahamam yaylalarında aldı

9 günlük Kurban Bayramı tatilini fırsat bilen vatandaşlar, soluğu Ankara’nın Kızılcahamam ilçesinde bulunan ve görüntüsüyle Karadeniz’i andıran yaylalarında aldı.Kurban Bayramı’nın gelmesiyle birlikte 9 günlük tatili fırsat bilen vatan...

Kurban Bayramı’nın gelmesiyle birlikte 9 günlük tatili fırsat bilen vatandaşlar, Ankara’nın Kızılcahamam ilçesine geldi. Burada, Karadeniz’i andıran görüntüsüyle kendisine hayran bırakan Salın Yaylası ve Soğuksu Milli Parkı ziyaretçilerin uğrak noktası oldu. Yaylada bulunan inek ve koyunların otlandığı görülürken, vatandaşlar doğa ile iç içe vakit geçirme fırsatı buldu. Yaylada bulunan göletlerin çevresinde ve Soğuksu Milli Parkı’nda, vatandaşların kamp ve piknik yaptığı, bazılarının ise göletlerde balık tutmanın keyfini çıkardığı görüldü.
“Ailelerimizle vakit geçirme fırsatı bulduk”
Kurban Bayramı tatili dinlenmek için fırsat bulduklarını söyleyen Eyüp Bulut, “Hazır bayram tatilini de bulduk; ailemizle birlikte biraz dinlenelim diye geldik. Piknik yapmaya geldik, mangal yapıyoruz, yemek yiyoruz, çay içiyoruz tatilin tadını çıkarıyoruz. Kurbanımızı kestik dinlenmek için böyle mola veriyoruz yani. Çok güzel” diye konuştu.
“Soğuksu bizim için Ankara’nın Karadeniz’i”
Genelde hafta sonları Soğuksu Milli Parkı’na geldiklerini söyleyen Serhat Tunçova ise “Soğuksu bizim için Ankara’nın Karadeniz’i biliyorsunuz. Burada huzur dolu bir ortamda kamp yapıyoruz. Çadırımızı kuruyoruz, sosyal aktivitelerimizi genişletiyoruz. Bayram tatilimizi değerlendiriyoruz. Kurban etini de burada değerlendiriyoruz. Kurban eti haricinde bütün aktivitelerimizde; gerek mangal yapmamız, çay demleyip içmemiz açısından, ailemizle birlikte huzurlu bir ortam sağlıyor burası bize. Biz buraya sıklıkla geliyoruz. Genelde fırsatını buldukça, özel sektör çalışanı olduğumuz için, çıkıp bu tarafa gelmeyi değerlendiriyoruz. Yoğun oluyor üst bölgelere çıktık, yer bulamadık daha sonra buraya indik. Bulabildiğimiz en iyi yer burasıydı. Yer biraz sıkıntı olabiliyor kalabalıktan dolayı” ifadelerine yer verdi.

Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı
İHA İhlas Haber Ajansı tarafından geçilen tüm Haberler, bu bölümde Malatya Güncel Haber editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Girilen Haberler alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
HABERE YORUM KAT
UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderilen, yorumlar/yorumcuya aittir.
Hiç bir şekilde Malatyaguncel.com sorumlu değildir.
İHA tarafından geçilen tüm haberler, bu bölümde malatyaguncel.com editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Bu alanda yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen İHA ajansıdır.